škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Bir çok emeğimin oluduğu "Seat ibiza"

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Suleyman

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1621
    • Profili Görüntüle
Ben burdayım diye bağırmayan modifiyeler çok yerinde olmuş. İbiza'da ilk kez mercek gördüm. Kazasız sürüşler... Biraz daha iç mekan fotoğrafı isteriz...


Çevrimdışı hiko

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2103
    • Profili Görüntüle
Siteye uygun, bir hasta daha da katılmış aramıza hem de soy ismi "DEMİRTAŞ"
Kazasız sürüşler...
hoşgeldin..
:ok:Neşeli ve Sağlıklı forumlar dilerim


Çevrimdışı elhanyu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Göker Bey kanayan yarama parmak bastınız bende o kapaklara şu sıralar takmış durumdayım :)
 Süleyman bey kısa zamanda iç mekan fotoları eklemeye çalışacağım.
Sevgili soyadaşım iyi niyetin için teşekkür ederim aynı kafa yapısındayız sanırım :)


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: lrfan;151730
Maşallah  :ok:
 
İç döşeme ve mercekli farlar harika :)

irfan abiye katılıyorum sadeliğin güzelliği var araçta.. ufak dokunuşlarla çok güzel olmuş..

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: elhanyu;151728
Arkadaşlar merhaba;
 
Aracım her ne kadar bir skoda değilsede, aynı vw grupta olmasından ötürü forumda tanıtımının olmasında sıkıntı olacağını sanmadığımdan resimleri ekliyorum.
2004 Model Seat ibiza 1.4 TDI 75hp 195 NM

Oooovv, forumda bizim araca en yakın araç olarak hoşgeldiniz.:oly:
 
Fulda Carat'larınız da dikkatimi çekmedi değil.:) Lastikleriniz hakkında biraz yorumda bulunabilir misiniz ? Memnun musunuz ?
 
 
 
Alıntı yapılan: elhanyu;152005
Daha ne kadar gidecek göreceğim. Turbo boost'tan takip ettiğim üzere Turbo da ilk günkü performansında görünüyor.

Turbo boost cihazı hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ? Montajı ne şekilde yapılıyor, pratikte ne tür faydaları görülüyor ?
 
Ayrıca orda okuduğunuz en yüksek basınç değeri nedir ? Zira geçen bir başlıkta turbo basıncımızın kaç bar olduğu konusunda bir soru geçmişti. Wikipedia'ya dayanarak 2.3 bar olduğunu varsaymıştık.
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Çevrimdışı elhanyu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Serkan Bey hoşbuldum teşekkür ederim bunun dışında Fulda Caratprogresso ları fark edecek kadar detayları incelediğinizden ötürüde sizi tebrik ederim. Ben bu lastikleri ADAC ın testleri sonucunda ortaya koyduğu başarı listesine güvenerek aldım ve gerçekten hiç pişman olmadım. Hem yol tutuşu hemde sessiziliği bunun yanındada Fulda nın sunduğu uzun ömür başarısı gayet güzel tavsiye ederim fakat bu lastiğin ismiş değişti.
  Turbo boost cihazı step motor teknoloji ile çalışan mekanik ve elektronik yapıdan oluşan tiptedir.Ben montaji kendi servisimde yaptım ve montaj noktası olarak artık motora havanın girdiği son nokta olarak uygun gördüm ve monte ettim.Bilinçili ve ilgili bir araç kullanıcısının bence olmaz ise olmazıdır turbo boost. Çünkü basınçtan izlediğiniz üzere Turbo yu gereksiz yüklemeler ile doldurmuyorsunuz ve bu şekildede ömrünü uzatıyorsunuz.Arıza takibi olarakta aracınızın performansında bir eksiklik fark ederseniz direk Turbo'dan haberdar olabiliyorsunuz.
  Turbo'nun basıncı 1 BAR dır. Anlık hava yansımaları ile beraber benim gördüğüm en yüksek bir anlık basınç 1.6 BAR civarındadır.Düzgün çalışan Turbo'nun Max. performansta alınacak sürekli simetrik basınç 1 bar olmalıdır.


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: elhanyu;153307
Serkan Bey hoşbuldum teşekkür ederim bunun dışında Fulda Caratprogresso ları fark edecek kadar detayları incelediğinizden ötürüde sizi tebrik ederim. Ben bu lastikleri ADAC ın testleri sonucunda ortaya koyduğu başarı listesine güvenerek aldım ve gerçekten hiç pişman olmadım. Hem yol tutuşu hemde sessiziliği bunun yanındada Fulda nın sunduğu uzun ömür başarısı gayet güzel tavsiye ederim fakat bu lastiğin ismiş değişti.
Turbo boost cihazı step motor teknoloji ile çalışan mekanik ve elektronik yapıdan oluşan tiptedir.Ben montaji kendi servisimde yaptım ve montaj noktası olarak artık motora havanın girdiği son nokta olarak uygun gördüm ve monte ettim.Bilinçili ve ilgili bir araç kullanıcısının bence olmaz ise olmazıdır turbo boost. Çünkü basınçtan izlediğiniz üzere Turbo yu gereksiz yüklemeler ile doldurmuyorsunuz ve bu şekildede ömrünü uzatıyorsunuz.Arıza takibi olarakta aracınızın performansında bir eksiklik fark ederseniz direk Turbo'dan haberdar olabiliyorsunuz.
Turbo'nun basıncı 1 BAR dır. Anlık hava yansımaları ile beraber benim gördüğüm en yüksek bir anlık basınç 1.6 BAR civarındadır.Düzgün çalışan Turbo'nun Max. performansta alınacak sürekli simetrik basınç 1 bar olmalıdır.

 
Hahah, teşekkür ederim, lastikleri desenden tanır hale geldim artık.:D
 
Fulda Carat Progresso'lar Fulda sitesinde hala aynı isimle görünüyor, sanırım ciddi bir değişim yok.:)
 
Yalnız ADAC testinde çok da başarılı sonuçlar görünmüyor. Belirgin bir zayıflığı yok ama ortalama puanlar alan istikrarlı bir lastik olarak görünüyor. Kullanımda elde ettiğiniz tecrübeleri daha ayrıntılı olarak Anket kategorisinde "hangi lastiği kullanıyorsunuz?" başlığında paylaşabilirseniz eminim pek çok kişiye yardımcı olacaktır. :ok:
 
Turbo basınçölçer ile ilgili bilgiler için teşekkürler. Bu konuda daha fazla bilgi istiyorum, zira turbonun hangi durumda nasıl hareket ettiğini tam bilmiyorum. İleride bununla ilgili bir başlık açtığımda başlığa beklerim.:D Özellikle şu "turboya yüklenme" konusu çok önemli. :)
 
Verdiğiniz basınç değeri de bizim beklediğimizden oldukça farklı. Zaten 2.3 bar'ın normalden oldukça yüksek bir basınç olduğunu biliyorum. Doğru ise bile bizim motor değil de belki 90'lık VGT'li 1.4 TDI'a bir değerdir...
 
Neyse, bunlar ayrı başlığın konusu. Tekrardan aracınızla hayırlı sürüşler dilerim.:D
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]