škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Arabamın içeri gelen motor sesinden şikayetçi değilim...

lrfan · 38 · 11681

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Sessizlik konusunda Golf 6 mükemmel gerçekten.Dizel bile o kadar sessizki şaşar kalırsınız.Keza yeni caddyde motor konusunda sessiz fakat yol sesi ve rüzgar sesi baya alıyor.O da normaldir bence ticari bir araç için.
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı hbahadir

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 109
    • Profili Görüntüle
su toyota motora ve yalıtıma verdigi önemi birazda dış görunuse verse kimse tutamaz:) ama yeni corollanın felan tipi çok kötu

                          ODTÜ Kuzey Kıbrıs Kampusu


1.6 MPI octavia ambiente
Mercedes E320 Avantgarde


efe_38

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: crash;152928
Sessizlik konusunda Golf 6 mükemmel gerçekten.Dizel bile o kadar sessizki şaşar kalırsınız.Keza yeni caddyde motor konusunda sessiz fakat yol sesi ve rüzgar sesi baya alıyor.O da normaldir bence ticari bir araç için.

evet golf 6da bu konuda baya başarılı :ok:
 
caddy rüzgarı vs. baya alıyor :)


Çevrimdışı Colt54

  • MIVEC Owner!
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 389
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mitsubishiclubtr.com
B sınıfı araçlar içerisinde benim bindiğim en sessiz araç Fiat Grande Punto Evo.. Test sürüşü için 1.5 Multi air motoru kullandık.. Araca binmeden önce zaten en çok yalıtım keçelerine gözüm takılmıştı.. Fiat Bravo kalitesinde bir yalıtım var.. Davlumbaz içleri orta sınıgtaki gibi keçe ile kaplanmıştı ve motor içi çok iyi izole edilmiş..

LAstik sesi ve yol sesi bozuk satıhta bile çok iyiydi.. Ancak Fiat'ın motorları çok verimsiz.. Örneğin satıcı diyor ki 1.5 motordan 105 beygirle sınıfının lideri.. Dedim benim araç 2005 model ve 1.5 109 beygir.. üstelik öyle turbo murbo da yok.. Safkan.. Dedi bilemiyorum.. Neyse LPG ile uyumsuz olduğunu öğrendikten sonra arkadaş almaktan vazgeçti.. Ancak şimdi ilanlarda lopg'li multiair'ler görüyorum.. Bu da satış elemanlarının ne kadar bilgisiz olduğunu kanıtlıyor sanırım.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
punto daki multiair motorlar 1,4 atmosferik motorlar zaten turbolu değil ve mpı motor lpg takılır.

gariptir tjet leri punto evo da kullanmamışlar

http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/puntoevo_tekniktablo.aspx


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
maalesef 1,4 turbo 135hp motoru evoya koymadılar daha doğrusu trye getirmiyorlar.Brovoya koycaklar sanırsam.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
120 bglikte yeter o arabaya canavar gibi yeter tüysiklet kasa var sonuçta.


Çevrimdışı Colt54

  • MIVEC Owner!
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 389
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mitsubishiclubtr.com
Alıntı yapılan: mayham85;153113
punto daki multiair motorlar 1,4 atmosferik motorlar zaten turbolu değil ve mpı motor lpg takılır.

gariptir tjet leri punto evo da kullanmamışlar

http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/puntoevo_tekniktablo.aspx


Satıcı bize motorun turbo benzeri bir mantıkla çalıştığını ve maalesef LPG takılamadığını defaatle söyledi..:++: Böylece 1 müşteri kaybetti.. ÜStelik arkadaş takas yaparak alacaktı.. BÖylece 3 kez kazanma şansını kaybetti..

1. Aracı satış karı
2. takasla gelen aracın satış karı
3. Servise gelecek yeni müşteri kaybı..

Bu arada 1.4 1.5 olaylarını karıştırıyorum.. alışkanlık 1.5 yazmışım prd.:knp:

İşin özü ise.. araç gerçekten çok sessiz.. denemnizde fayda var..


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
punto evo kullandım sınıfına göre sessiz sayılır bir araç. ama aşırı zevksiz bulmştum ben 1,4 ün sürüşünü e torklu makineye alışınca :D


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;153113
punto daki multiair motorlar 1,4 atmosferik motorlar zaten turbolu değil ve mpı motor lpg takılır.

gariptir tjet leri punto evo da kullanmamışlar

http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/puntoevo_tekniktablo.aspx

ilerleyen zamanda turbolu multiair motorlar gelecekmiş.

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Çevrimdışı Colt54

  • MIVEC Owner!
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 389
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mitsubishiclubtr.com
Millet TSI'a bile tereddütle yaklaşıyor.. Özellikle de küçük hacimlerde.. Arkasında Alman teknolojisi olmasına rağmen.. Fiat'ın turbolusuna nasıl yaklaşırlar bilemem..

Ben atmosferik motordan kolay kolay vazgeçemem sanırım.. Eski kafalıyım vesselam :P


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
fiat motoru diye küçümsememek lazım. küçük hacim aşırı  beslemede multijet lerdeki başarıları ortada.


Çevrimdışı Colt54

  • MIVEC Owner!
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 389
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mitsubishiclubtr.com
Alıntı yapılan: mayham85;153126
fiat motoru diye küçümsememek lazım. küçük hacim aşırı  beslemede multijet lerdeki başarıları ortada.


Motoru küçümsemiyorum üstad.. MultiJet zaten efsane.. Benim tereddütle yaklaştığım nokta ise turbo'larının ömrü..


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
turbonun ömrü tamamen kullanıcıya kalmış. yani turbo dan korkmak arabanın baskı balatası ne zaman bitecek diye gezmeye benziyor :)