škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Subap ayarını kendim yapmaya karar verdim , Nedeni !!!

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı blauzahn

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 117
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;495129
Eski ama cok faydali bir konu olmus yeni gordum. Sabitlenmesini oneriyorum. Herkes kendisi yapmasa bile en azindan ustasini yonlendirir ya da yaptigi isi goz ucuyla kontrol edebilir bu bilgilerle. Zira sanayide bu arabalardan gercek anlamda anlayan ve bunlari bilem usta cok cok az. Konu varken Türkiye den bir dede ben sizinle paylasayim.
Sakin evde denemeyin :))
http://youtu.be/xED0WMDBge4


Başlığın sabitlenmesi güzel olmuş.

Aslında eli anahtar tutmuş, musluk değiştirmiş biri dahi yapar. Önemli olan sübapların basılı kaldığı yeri görebilmek. Ben arka arkaya 3 kez söküp yaptım. Ufak kaçan noktalar oluyor. Emin olun ustalarda kaçırıyordur. Ben kapağı ilk söktüğümde 0.05 sentili zor geçirmiştim sübapa..


Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
    • Profili Görüntüle
konu bana çocukluğumu hatırlattı, 85 model aracımız vardı ve motor meslek lisesinde okurken subap ayarını, karbüratör ayarlarını hep kendim yapardım, bir ara şanzıman arızalanmıştı onu bile kaç defa söküp takmıştım ama canavar gibi gidiyordu istediğim gibi kurcalıyordum, 2004 ötv ye verince kurcalacak bir şey kalmadı şimdikilere yine dokunulmuyor her şey kapalı kutu


Çevrimdışı blauzahn

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 117
    • Profili Görüntüle
Aynen yaa, orasını burasını elleyemediğimiz, göremediğimiz araçlardan korkuyorum valla :)