Abi ben o computestte kazalı olup da çıkmayan araba da biliyorum
Hani toplanışını görmesem eyvallah ama sonuna kadar da güvenmemek gerekli. Ben şahsen servis dışında boyanmış arabaya yanaşmam. Bir de şu var,araç boyasız yani düzgün alınabilir diye karar vermek de yanlış. Sadece ön tamponu boyalı olup da pert olan araçlar var. Yetkili serviste herşey kayda geçiyor. Aracın tüm kayıtlarına baktıktan sonra eğer kayıt dışı boyanmış bir yer mevcutsa kaçarak uzaklaşıyorum artık. Şu son 2 aydır arkadaşıma biraz hesaplı bir jazz alalım dedik,gitmeden şase numarasını alıp da gidiyorum bilerek. Kayıtlardan bakıyorum döküyorum neyi var neyi yok,neyse arkadaşım hevesleniyor her seferinde illa gidip bakalım diyor anlatıyorum aracın paneli radyatörleri 2 defa değişmiş falan dinlemiyor. Gidiyoruz hep aynı hikaye yok çizikten boyattırdık,yok eşim hafifçe öndeki araca çarptı. Ama servis işte herşeyi değiştirmişler falan hikaye. Tabi yapılan kazayı ve onarımları tarihiyle adamın gözüne sokunca hepsi moron oluyor. Ama artık sopayla gidicem. Bu işi bilmeyenler bile göz göre göre kazalı araçları yedirmeye çalışıyorken piyasadaki galericileri vs siz düşünün
Trammere de güvenmek yanlış çünkü her kazalı araç kaskodan veya sigortadan yaptırılmıyor. Unutmayın alkollü bir şekilde kaza yapan çok ve bu durumlarda kasko para ödemiyor. Zaten kazalı araba toplayanların 1. hedefi bu arabalar,hiçbir yerde kaydı vs olmayan araçları seçip toplamak.