škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

ben bu işten anlamıyorum galiba

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hakanerdogan;162619
Roomster akar :D
 
Valla dürüst olmak gerekirse dalga geçtiğinizi düşünüyorum kızmayın bana :)
:++::++::kork1:
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: lrfan;162782
Fabia I'de BUD kodlu 80 bg 132 Nm torklu benzinli motor da vardı ;) Hatta BayBip dersem hatırlarsın :D
SW' lerin beygir gücü ve torka daha çok ihtiyacı var diye getirilmişti o seri ve şanzıman oranlarında da fark vardı.:wnk:


Çevrimdışı Colt54

  • MIVEC Owner!
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 389
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mitsubishiclubtr.com
Benim aracım Mitsubishi Colt 1.5, 109 beygir.

Araçta Getrag 6 ileri triptonik vites var. Çok sağlam bir bileşen.. Ekonomi yada performansa göre vites değişimini yapıyor ve kullanıcının sürüş stilini hafızasına alıyor..

Motor soğukken aracın 1. ve 2. vitesini uzun tutuyor.. 2800-3200dd arası geçiriyor vitesleri..

Daha sonraki 2-3-4-5 vitesleri çok daha hızlı ve genelde 2200dd'de değişiyor.. Tabii siz gaza üstruplu basıyorsanız..

80km hızda 6. vitese atıyor ve araç 80-90km hızlarda 2000-2100devirde gidiyor..

Ben ışıklarda tokat falan atarsam bazen 3. vitesle 100km hıza çıkıyor.. Anlık ve ortalama yakıt verilerine baktığımda 2000devirde vites değiştirmek ve 2200dd'de sabit kullanmak en iyi yakıt değerini veriyor..

5. vitese kadar 3000-3500 devirde değiştirirseniz şehir içi 8litrenin altını zor görürsünüz benzinde..

Vites değişimi ve ekonomi için Hakan'a da kulak vermek lazım.. Gerçi dizellerin torkunu verdiği devirler benzinliden farklıdır.. sürüş karakteristiği de farklı olabiliyor..


Çevrimdışı dgca

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 220
    • Profili Görüntüle
Elimdeki skoda octavia kullanma klavuzunda 1.vites için aracınızın boyu kadar yol aldlğınızda 2.vitese geçin diyor.
 
Buna ilaveten de ekonomik kullanım olarak 2000-2500 devir aralığında motor devrini gördüğünüzde vites artırımına gidin demiş sevgili katalog yazarları :)
 
Bu arada motor 1.6 102 hp
« Son Düzenleme: 30 Kasım 2010, 17:14:27 Gönderen: dgca »


Çevrimdışı Real81

  • ROOMSTER COMFORTSPORT 1.4 TDI 105 HP
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3322
    • Profili Görüntüle

Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Real81;162908
2.vites 60 km
3.vites 120 km
4.vites 160 km
5.vites :)
Favorit de yapıyor onları.:hih: Ne hava atıyon.:rm:


Çevrimdışı Real81

  • ROOMSTER COMFORTSPORT 1.4 TDI 105 HP
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3322
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;162911
Favorit de yapıyor onları.:hih: Ne hava atıyon.:rm:


estağfurullah...


efe_38

  • Ziyaretçi
kesiciye bağlamadığınız sürece sorun olmaz kanımca :++: :++: hem yüksek devirde kullanınca milletin bakışı başka oluyor :D :D


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
1.2 motorla düz yolda araba 3. viteste 1500-2000 d/d ile seyrettiğim de oluyor. böyle olunca az yaktıyor. tabiki şartlara göre. 1500 d/d yla rampa çıkmak örneğin hem motora hem cebe zarar.

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White