Kişisel bi durum aslında,ön konsol bazılarına yüksek geliyor. İri yapılılar için sorun yok ama benim cordoba'da bi kaç kişi eleştirmişti ön konsolu. Dış görünüş ise genelde tank gibi geliyor millete, özellikle arka tasarım çok beğeniliyor.
Bu noktada kesinlikle doğruluk payı var. Şahsen bir sıkıntı hissetmiyorum; ama gayet iri yapılı, hatta irinin de irisi bir arkadaşım ön yolcu koltuğunda aynen ön konsolun insanın üstüne üstüne geldiğini söylemişti. Alışık olmayan için boğucu olması muhtemel olan; hakikaten de diğer kimi araçlardan daha büyükçe bir konsol tasarımı var.
yada bu Golf un hangisi iyi? 1,9 dizellerimi? fsi larımı? 102hp lerimi? 102hp tüplülerimi?
Ben olsam 1.9 TDI'ını tercih ederdim. 2. elde dizel riskli diyoruz da, dizel olmayanlarda bile yapılanları bu forumda okudukça 2. elden soğudum. Açıkçası turbo falan hikaye geliyor gözüme 2. el dizel konusunda. Zira motorun durumu 2. el alımında belki de en rahat kontrol ettirilecek unsur.
Hakan'ın kaya gibi merso'suna gelince o araç olduğu yerden kımıldayana kadar söürür zaten benzini/lpg/dizeli.eeeee nerde kaldı ekonomi.heee ekonomi değilde sağlamlık sözkonusuysa ona bişi diyemem.
hakan fethiye'de ki merso hoşuna gittiyse bakıtabiliriz okeeey.
12 lt yaksa 25 kuruş civarı gezinir LPG'de, benzinli 1.6 arabadan az yakar o Mercedes, alt tarafı 2 litre makine.
Daha Fabiam çok yeni, 3.5 litre ile kasmadan her gün 60 km biniyorum, 12 kuruş yakıyorum son zamlarla Mazot 5 TL olsa umrumda değil açıkcası 20 kuruş bile yakmaz arabam, derdimde kaşıntımda yok.
Zaten size araç arayışınız konusunda son cevabımı vermiştim, segment düşür dizel al diye, daha çok ararsınız...
Valla Hocam, Hakan gayet güzel diyor LPG konusunda. Özellikle büyük hacimli kodaman araçlarda LPG'nin yarattığı fark gerçekten inanılmaz seviyelerde oluyor. Bizim kankanın 6 silindirli 2 litrelik motorlu 3.20'sine LPG uygulandı. Daha ilk ölçüm sonuçları (ki pek çok hızlanma testi yapıldı, performans için zorlandı) 25 kuruş civarına işaret ediyor. O aracın 600-2000 devir arası kullanımda ekonomik hali 10 küsür litre idi şehir içinde. Motor uzun zamandır belki ilk defa devire doydu, 4000'ler 5000'ler neşeyle dönüyor şimdi.:++:
Kısa mesafe kullanmadığınız sürece LPG bu tip araçlarda ciddi tüketim farkı yaratır. Ama sorundu, performans kaybıydı, falandı filandı bilemem. Benim yorumum sadece tüketim farkına yönelik. Şahsi tercihim gene de böyle eski bir aracı alıp LPG'ye güvenmek olmaz.
dizel cordobalarda esp yok herhalde hiçbir donanım paketinde.
Cordoba'ya ciddi anlamda hakimim. Daha önce de belirttiğim üzere ESP ya da ASR 1.4 TDI'da standart olarak sunulmadı. Opsiyon olarak sunulduğunu bile sanmıyorum. Yani özel siparişle gelmediği sürece hiçbir Cordoba 1.4 TDI'da ESP falan aramayın. Hani bu istisnayı bile çok çok zor görüyorum.
Öte yandan derdiniz emniyet ise, diyelim ki Cordoba aldınız; yapacağınız iş paraya kıyıp 4 tane 195 55 15 Bridgestone Turanza Er300'ü takmak olacak. O zaman zaten emniyetli bir kullanım tarzıyla da birlikte daha ötesini aramanıza gerek yok.