Motor olarak focusla aynı motoru kullandığını biliyorum.Ama kaç bin km gider mesele o işte.aldığımda turbo ile motor elimde kalır da sorun bende patlarsa ondan korkum.yoksa hazır ki fsi'yi ararım.hazırkınden de oluşmak var.focusların kokpit tasarımı çok iğrenç ondan hazzedemedim bir türlü.volvo s40 bu kasalar çok hoş görünümü var ayrıca kokpit tasarımınıda seviyorum.
Turker ustadım bütün mesele bu işte.Bunu doğru anlatacak kaç kişi bulabilirsin.dizellerin turbolu olması ikince elde şans işi bir nevi.turbonun durumunu testte analayamazmıyız expertiz raporunda çıkmaz mı?
Hocam turbo az çok anlaşılır, sesinden ve dip gaz yapınca kesintisiz hızlanmadan az çok belli eder durumu. Zaten 1000 tl'lik bi şey çok önemli değil. Enjektörler ölü değilse onlar da max 1000 tl masraf açabilir.
Ama önemli olan bu turbo/enjektör ikilisinden birisini arızalı biçimde kullanınca motoru yeme ihtimali var. Turbo dizelden anlayan birisi bu ikisi için aşağı yukarı bi şeyler söyleyebilir.
Bunların dışında motor blok olarak 400-500 bini görebilir bakımı ve kullanımı düzgünse.
Süre abi yanlış hatırlamıyosam. Beklenmeyecek bir çizgi tutturmuş porchetan 4 snmi 5 sn mi ne geç bitirmiş. Haberi bulabilirsem linkini atayımğ
Saxo karting aracı gibi, fena yol tutuyor
O zaman o araç saxo vts'dir, dizeli o performansı gösteremez çünkü.