Skoda bu opsiyonlarla en fazla senede 1500 adet satar SuperB'i.Bunu da %100 satış artışı diye anlatır durur,başarı diye pompalar.Ama D segmentine bakın 1500 satış aslında hiçbirşeydir toplamda.Neden sonuç böyle,Çünkü,
1-superB combi de eklenen opsiyonlar sedan'da eklenemiyor.Mesela panoamik cam tavan..!
2-Ülkemizde satma potansiyeli en yüksek olan 1.4tsi elegance donanıma,tiptronik dsg eklenemiyor..
3-1.4tsi motoruna kompresörlü 160ps motor eklenemiyor.
4-Led farlı makyajlanmış donanım,günümüz modası geçtikten sonra çıkarılıyor.Belki 2012-2013 gibi yani.
5-Günümüz teknolojilerine uygun adaptif şasi sürüş sistemi en yüksek donanıma bile eklenemiyor.
6-İnsanlardaki dandik marka imajını değiştirecek,katedilen yolu gösterecek,son tüketiciye de 'paranız cebinizde kalsın'dan başka şeylerin anlatıldığı reklamlar gerekmekte.Hatta düşük reklam maliyetiyle satış yapılamadığının bilinmesi şart.
7-Millet adı mercedes diye uyduruk C180k ya 45bin euro veriyor ülkemizde maalesef.