0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Skoda bu opsiyonlarla en fazla senede 1500 adet satar SuperB'i.Bunu da %100 satış artışı diye anlatır durur,başarı diye pompalar.Ama D segmentine bakın 1500 satış aslında hiçbirşeydir toplamda.Neden sonuç böyle,Çünkü,1-superB combi de eklenen opsiyonlar sedan'da eklenemiyor.Mesela panoamik cam tavan..!2-Ülkemizde satma potansiyeli en yüksek olan 1.4tsi elegance donanıma,tiptronik dsg eklenemiyor..3-1.4tsi motoruna kompresörlü 160ps motor eklenemiyor. 4-Led farlı makyajlanmış donanım,günümüz modası geçtikten sonra çıkarılıyor.Belki 2012-2013 gibi yani.5-Günümüz teknolojilerine uygun adaptif şasi sürüş sistemi en yüksek donanıma bile eklenemiyor.6-İnsanlardaki dandik marka imajını değiştirecek,katedilen yolu gösterecek,son tüketiciye de 'paranız cebinizde kalsın'dan başka şeylerin anlatıldığı reklamlar gerekmekte.Hatta düşük reklam maliyetiyle satış yapılamadığının bilinmesi şart.7-Millet adı mercedes diye uyduruk C180k ya 45bin euro veriyor ülkemizde maalesef.
uygarııım haklısında tv lerde hergün onlarca araba reklamı dönüp duruyor kaç tanesi süperB bırak süparB i kaç tanesi skoda bence bu reklam işini yüce distribitörümüz ya bilmiyo yada diğer markalardan sıra gelmiyo...
mehmetiiim yıllık 5.000 adet otomobil kotası varsa ve reklamsız bu kotayı rahatça tamamlayabiliyorsa, niye bir de reklamla uğraşıp masrafa girsin ki?:wnk:
Yazık o mercedes C sınıfına para verip alan insanlara
SuperB kim tutar seni
heryer a4 kaynıyo nasıl bu akdar az satar?
böyle giderse ilk 10'da yer almaya devam edecek gibi görünüyor (2011 Ocak ) Kaynak: ODD ve e-otodergi MART 2011 SAYISI (33. sayı) http://www.testyilligi.com/e-otodergi_mart2011_sayi33.zip
valla izmir ekonomi üniversitesi önünde sanki promosyondna çıkmış gibi beyaz a4 kaynıyo:) bir alana bir bedava yapmışlar ekonomililere heralde